So very cold!

Join us here for some fun chit chat, or share your opinions on rumours and gossip in the news. Beginners and advanced Italian speakers are all welcome!
Post Reply
Massimo

So very cold!

Post by Massimo » Wed Mar 09, 2011 8:51 pm

Just a quick CIAO to all members of the forum from freeeeeezing Italy! And you thought this was the land of the ever shining sun! Ahahaha!!
Massimo

Want to learn or practice and improve your Italian? Visit : http://www.learnitalian.at.vu

Davide

Post by Davide » Wed Mar 09, 2011 10:14 pm

Hi Massimo - it's the same here - very sunny, but winter seems to be giving us one final kick in the *** before it goes :shock:

Davide

Please identify yourself first before you add me.

-Luca-

Post by -Luca- » Wed Mar 09, 2011 11:48 pm

Ciao Massimo,

I read your story on the last thread, and I must say that you're a fighter who never gives up ! Bravo ! Tutta la mia stima , di cuore ! Sono davvero felice che le cose si siano risolte :)

Parlando del tempo : siii fa un freddo boia, oggi sono andato a fare un giro in macchina verso l'interno (abito sulla costa) e tornando a casa, ( 8 e mezzo circa) c'erano la bellezza di meno 3 gradi!!

Brrrrrrrrrr!!
Italians don't know what Caesar salad is !!

Massimo

Post by Massimo » Thu Mar 10, 2011 12:21 am

Ciao caro Davide!!! Si, l'inverno non è finito ancora, but as we say in Italian, Maggio è vicino! :D

Ciao Luca! Si, il peggio è passato, grazie a Dio! Ora sono tornato alla vita normale, con tanta voglia di vivere! Niente più medicine, niente più cure. Un pochino di pazienza ancora e tutto tornerà alla completa normalità. "Non smettere mai di lottare" è sempre stato il mio motto, e posso assicurarti che è proprio vero. Una giornata di freddo? Una giornata nuvolosa? Problemi al lavoro? La crisi? Ma che importanza hanno?? Sono vivo e sto bene, questa è la cosa importante, assieme alla mia famiglia, al mio amore ed ai miei amici :D
Massimo

Want to learn or practice and improve your Italian? Visit : http://www.learnitalian.at.vu

Roby

Post by Roby » Mon Mar 14, 2011 5:21 pm

Hi Massimo,

Yes, I have heard that the weather there is not too good. However, your story has been a brighten light for me in these day. Never give up!

I am happy to hear that you feel alive and ready to tackle whatever you must. I am happy also to hear that you are doing better and better every day.

We are do glad to have our dear friend Massimo back with us. I hope one day to meet you my friend. a big hug.
Roby
"Per raro che sia, il vero amore e' meno raro della vera amicizia."

"As rare as true love is, it is not as rare as true friendship."
- François de La Rochefoucauld

Massimo

Post by Massimo » Wed Mar 16, 2011 3:06 pm

Thanks Roby! It's so good to be back here. I promise I will pop round more often now. Big hug!
Massimo

Post Reply